Logo SBB

Sponsor worden van Stichting Band Battle

Wij zijn Stichting Band Battle en wij organiseren een jaarlijks terugkerende Band Battle voor scholieren. Het gaat er ons om dat we deze scholieren, die vaak pas aan het begin van hun muzikale loopbaan staan, een kans bieden om podiumervaring op te doen. Zodoende willen wij ook de livemuziekcultuur van de regio Breda bevorderen. Onze verdere doelstellingen zijn terug te vinden in het beleidsplan. Ook vindt u daar onze organisatiestructuur terug. Zonder de steun van onze sponsors zouden wij de stichting niet kunnen laten voortbestaan, daarom beschouwen wij het succes van de eerste editie ook als verdienste van onze sponsoren.

Wat levert een sponsorschap van Stichting Band Battle u op?
  • Algemene naamsbekendheid onder een breed maatschappelijk publiek van jongeren en volwassenen
  • Een aanprijzing van uw bedrijf, gedragen door zowel Stichting Band Battle (via website en social media) als de Mezz
  • De kans om een gedegen bijdrage te leveren aan een levendige en diverse muziekcultuur in de regio Breda

Bent u geïnteresseerd zijn in het sponsoren van onze stichting?Mail direct met de commissie Sponsoring